برگزاری جلسه شورا بهورزی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس
جلسه شورای بهورزی با همت واحد توسعه شبکه و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در دانشگاه علوم پزشکی ایران،جلسه شورای بهورزی با همت واحد توسعه شبکه و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد. این نشست با حضور معاون شبکه، کارشناس مسئول گسترش و بهورزی و اعضای تیم سلامت مراکز خدمات جامع سلامت روستایی، با محوریت بررسی چالشها و هماندیشی جهت ارتقای شاخصهای سلامت تشکیل گردید.
از محورهای کلیدی مورد بحث در این جلسه میتوان به ضرورت حضور مستمر در کلاسهای بازآموزی و تکمیل دقیق برنامههای عملیاتی تحت نظارت واحدهای ستادی اشاره کرد که در نهایت با تصویب موارد اجرایی به پایان رسید.
کامنت